עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

עוברים דירה? תעשו לעצמכם טובה ותשכרו את שירותיה של חברת אריזה למעבר דירה

חברת אריזה למעבר דירהחברת אריזה למעבר דירה

כמעט כל אדם שעבר דירה או עומד לעבור דירה מבין עד כמה תקופה זו שלפני, בזמן ואחרי המעבר נחשבת למאתגרת. יש כל כך הרבה סידורים ודברים שצריך לעשות, ארגונים, תיאומים, קניות ולכן הרבה פעמים אנחנו נכנסים ללחץ ומרגישים שפשוט אין לנו זמן לנשום! בנוסף, כולם גם יודעים עד כמה חשוב לבחור חברת הובלה מצוינת. כזו שתעמוד בזמנים, לא תפגע בציוד שלנו, תבצע את העבודה בצורה יסודית, יעילה ומקצועית. אז יש שירות נוסף שיכול לגמרי להקל עליכם, לחסוך לכם זמן יקר וכמו שכולנו יודעים, זמן = כסף. קוראים לזה חברת אריזה למעבר דירה. בשורות הבאות נציג בפנים מה התפקידים של חברת אריזה למעבר דירה, איך בוחרים אחת כזו, כמה השירות הזה אמור לעלות ועוד מידע חיוני שיכול לעזור לכם

 

חברת אריזה למעבר דירה מה התפקידים שלה?

התפקיד הראשון ואולי הכי חשוב של חברת אריזה למעבר דירה הוא כמובן לארוז לכם את הדברים ואת כל החפצים. חשוב שתדעו! חברת אריזה למעבר דירה איננה חברת מיון או זריקה של חפצים ישנים ואת מלאכת המיון תצטרכו לעשות קודם לכן או לשלם בנוסף על שירותי המיון. כלומר, אם יש דברים שאתם לא רוצים לקחת אתכם לדירה החדשה, זה הזמן להעיף אותם לפח, לתרום אותם למי שצריך או לחילופין למכור אותם. נציגי החברה יגיעו כמה ימים או כמה שבועות תלוי במה שנוח לכם לפני המעבר ויארזו את כל מה שצריך. מה זה אומר? אריזה של ספרים, מכשירי חשמל, רהיטים אם צריך לפרק ולארוז, מצעים, מגבות, בגדים שלכם, בגדים של הילדים, ציוד אישי ועוד. כל מה שצריך לארוז יארז. כמובן שעל כל קרטון ייכתב לאיזה חלל הוא שייך. לציוד של המטבח כמו הכלים, הסירים, המחבתות, הכוסות, הסכום צוות החברה ייעדו קרטונים מסוימים ועליהם יהיה כתוב מטבח. למשחקים והספרים והבגדים של חדרי הילדים יהיה כתוב חדר ילדים וכן הלאה. הסיבה לכך היא משום שביום המעבר, תוכלו להגיד לצוות הפורקים איפה לשים כל ארגז ואז אתם לא תצטרכו לסחוב את הארגזים מחלל לחלל בעצמכם ולשבור לעצמכם את הגב, הידיים והרגליים

איך בוחרים חברת אריזה? 

ראשית כל יש חברות שאורזות וגם מובילות. צריך לשים לב שאכן מדובר בחברה שמספקת את שני השירותים בצורה מקצועית, טובה ויעילה, כדי ששירות אחד לא יבוא על חשבון השני. ניתן לבחור חברת אריזה למעבר דירה דרך המלצות של אנשים שאתם מכירים, לשאול בקבוצות הווטצאפ השכונתיות או פשוט לדבר עם מישהו שעבר לאחרונה דירה ונעזר בשירות הזה. שיקולים נוספים לבחירה קשורים לזמינות של האנשים לתקופה שבה אתם רוצים לעבור, ניסיון בנושא וחיבור שלכם לצוות. כמובן, שניתן לעתים לפצל את השירות, כלומר שאת רוב הציוד יארזו לכם כמה שבועות לפני המעבר ואת הציוד שאתם עדיין צריכים להשתמש בו רק בסמוך למעבר.

 

כמה זה אמור לעלות?

חברת אריזה למעבר דירה גובה ברוב המקרים את המחיר בהתאם לגודל הדירה או כמות הנפשות שיש בה. לפעמים יש עליה במחירים לקראת עונת המעברים שהיא לרוב בחופשת הקיץ והחגים. המחירים משתנים ונעים בהתאם לסכומים הבאים:

  • שירותי אריזה לפי ארגז בין 24-55 שח לארגז
  • שירותי אריזה לדירה עם חדר אחד: 400-700   שח
  • שירותי אריזה לדירה עם שני חדרים 600-1,100 שח
  • שירותי אריזה לדירה עם שלושהחדרים 1,000-1,300 שח
  • שירותי אריזה לדירה עם ארבעה חדרים 1,400-2,000 שח
  • שירותי אריזה לדירה עם חמישה חדרים 2,000-2,400 שח
  •  שירותי אריזה לבית פרטי 2,400-3,500 שח

ניתן גם להוסיף שירותי פריקה לאחר המעבר והמחירים הם פחות או יותר דומים לשירותי האריזה אך אם יש צורך גם לסדר מגבות, מצעים, בגדים במקום, הדבר מייקר מעט את המחיר

לסיכום אם אתם נמצאים לפני מעבר דירה וחושבים על איך להקל על עצמכם, אין ספק כי השירות של אריזת דירה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, התעסקות וכאבי ראש

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .

עוד מאמרים שעשוים לעניין אותך

בלוג

מה המחיר של עורך דין תעבורה ?

כעורך דין, אני יודע שלעיתים קרובות נהגים אינם מוכנים לקבל שירותים משפטיים כי הם חוששים שיצטרכו לשלם עבור טיפול משפטי. אך מה שרבים לא מבינים

שיחת ייעוץ ללא עלות