המדריך לבחירת עורך דין מתמחה

עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

בחירת עורך דין אינו עניין של מה בכך. כאשר אנו בוחרים עורך דין אנו נכנסים לקשר אינטנסיבי לטווח ארוך ולכן כדאי לעשות מחקר רחב לפני החתימה על החוזה.

 

התמחות

עריכת דין היא מקצוע עם התמחויות רבות. כל עורך דין מתמקצע בהתמחות אחת או יותר ויש אף הנותנים שירותים לנישות ספציפיות מאוד. יש לומר שמספר ההתמחויות שיש לעורך דין אינה אומרת דבר על איכות השירות לכאן ולכאן. עם זאת, נעדיף לבחור בעורך דין אשר עיקר ההתמחויות שלו נמצאות תחת אותה מטריית נושאים כך נוכל לדעת בוודאות שיש לו ניסיון רחב בתחום בו אנו צריכים את עזרתו.

 

המלצה

ישנם שלוש דרכים למצוא עורך דין מומלץ.

הראשונה והכי טובה היא המלצה ממכרים. פנו לאנשים שאתם סומכים עליהם, לא חייב לפרט על הנושא רק לדעת את ההתמחות שאתם צריכים והם יוכלו לעזור ולשאול בין מכריהם במידה ולא תהיה להם המלצה לתת ממקור ראשון.

אופציה נוספת, היא חיפוש המלצות באינטרנט. אופציה זו היא מבלבלת ובסופו של דבר תביא לבחירה אקראית של עורך דין בתחום המבוקש. אם בכל זאת בחרתם לחפש עורך דין במנועי החיפוש, מומלץ להיכנס לאינדקס מקצועי של עורכי דין. שם תוכלו למצוא מידע רחב על המשרדים הרשומים באתר ולסנן לפי מיקום, התמחות ועוד. רוב האינדקסים מסוג זה גם דואגים לעשות בירור מול הלקוחות ולבקש חוות דעת אותה הם שמים באתר.

 

שכר טרחה

סוגיית שכר הטרחה מלחיצה רבים ואכן שכר הטרחה לעורך דין יכול להיות גבוה ואולי תתקשו לעמוד בו. שכר הטרחה הוא שונה בין משרד למשרד ובין תיק לתיק.  אנו למדים כי עורך דין משכלל בתוכו את ניסיון עורך הדין, ומורכבות ההליך המשפטי. עם זאת, אין להסיק על איכות עורך הדין על פי שכר הטרחה אותו הוא מבקש, את איכותו ניתן למדוד אך ורק לפי הצלחות עבר בתיקים דומים.

 

זמינות

כבר מרגע קביעת פגישת ההיכרות נוכל להבין את אופי התקשורת עם עורך הדין. אם להשיג את המשרד לפגישה ראשונית לוקח יותר מדי זמן, אם יש רק דרך התקשרות אחת ובמידה ויש ביטולים רבים היו סמוכים ובטוחים שהדבר לא הולך להשתנות במידה ותשכרו את שירותי המקום.

 

כימיה

עורך דין יכול ללוות שנים את אותו הליך משפטי תלוי במורכבות של ההליך ולכן כדאי למצוא עורך דין שנעים לנו איתו. התקשורת עם עורך הדין יכולה להיות על בסיס קבוע או פעם בכמה זמן ובשניהם אנו רוצים להרגיש שמבינים אותנו ונמצאים שם בשבילנו.

 

משרד עורכי דין מומלץ

משרד עורכי הדין זגלשטיין הוא משרד עורכי הדין מהמובילים המתמחים בדיני נזיקין, מיצוי זכויות מול ביטוח, לאומי, רשלנות רפואית ומימוש זכויות רפואיות וכן דיני עבודה. למשרד מוניטין רב המבוסס על הצלחות והישגים משפטיים רבים הכוללים פסיקות תקדימיות.

לייעוץ משפטי בקרו באתר: https://segelstein.com/

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .