חומרי אריזה למעבר דירה

עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

חומרי אריזה למעבר דירההחלטתם להפסיק את שגרת המגורים בדירה שכורה ולעבור לגור בבית שיהיה בבעלותכם? אין ספק שמדובר בהחלטה גורלית ומשנת חיים, וכדי שתוכלו להיערך למעבר הדירה המרגש בהתאם חשוב שתצטיידו בחומרי אריזה למעבר דירה בטרם יגיע יום הפינוי והמעבר. כיום ניתן למצוא ערכות ייעודיות של חומרי אריזה לדירה, וכך לחסוך את הצורך בחיפוש, חישוב ומציאת חומרי האריזה המתאימים ביותר למעבר דירה יעיל, קל ופשוט יותר.

כדי שתוכלו להבין אילו חומרי אריזה תצטרכו, מה היתרונות בשימוש עם חומרי אריזה אלו ומה העלויות שיהיו כרוכות בכך – ריכזנו בהמשך המאמר את כל המידע שכדאי לדעת בנושא זה.

סוגים של חומרי אריזה למעבר דירה שכדאי להכיר

  • קרטונים למעבר דירה – מוצר בסיסי ומהותי בכל מעבר דירה, כיוון שבקרטונים הללו תארזו את כל תכולת ביתכם ובפרט פריטים וחפצים קטנים ובינוניים כמו בגדים, מצעים, ספרים, צעצועים, כלי מטבח וגם פריטים שבירים ועדינים. סוג הקרטון המומלץ ביותר למעבר דירה הוא קרטון גלי, אותו ניתן להשיג בסוגים וגדלים שונים כאשר ישנם קרטונים המסוגלים לשאת משקל של עד 15 ק"ג, או קרטונים קשיחים יותר בעלי יכולת נשיאה של מעל 30 ק"ג.
  • סלוטייפ רחב – נוסף לקרטונים, יש להצטייד גם בסרט הדבקה רחב וחזק באמצעותו תוכלו לסגור ולאטום את הקרטונים שיכילו את תכולת הבית. בשונה מסלוטייפ רגיל וקטן, הסלוטייפ הרחב חזק וגדול יותר ולכן מסוגל להדביק משטחים עבים כמו קרטונים בצורה טובה.
  • מתקן חיתוך לסלוטייפ – כיוון שסלוטייפ מגיע בגליל, התעסקות ההדבקה איתו יכולה להיות מעט מסורבלת ולעיתים מתסכלת. לכן מתקן החיתוך הייעודי לסרט ההדבקה יקל על תהליך האריזה וסגירה של החפצים, באמצעות סכיני חיתוך מובנים במתקן ואפשרות גלילה והדבקה מהירים יותר של הסלוטייפ.

  • טושים עבים – קרטונים למעבר דירה הינם בצבע חום-בהיר בעלי דפנות חלקות, מאפיין משמעותי המאפשר לסמן כל קרטון על פי העדפה אישית. כדי להבליט את הכיתוב המציין את תכולת כל קרטון, מומלץ להשתמש בטושים עבים בצבעים בולטים על גבי גוון חום כמו שחור, ירוק, כחול או אדום.
  • מדבקות סימון – נוסף לסימון הקרטונים באמצעות טושים, כדאי לנצל את שטח הפנים של הקרטון ולסמן קרטונים חשובים באמצעות מדבקות ייעודיות. ניתן למצוא ערכה של חומרי אריזה למעבר דירה המכילה מדבקות סימון בכיתוב "שביר" שאי אפשר לפספס, כך המדבקות יסמנו גם לכם וגם למובילים על החשיבות והעדינות של תכולת כל ארגז.
  • ניירות עטיפה – אריזה ואחסון חפצים בקרטונים ייעודיים למעבר דירה יאפשרו לכם להגן על החפצים האישיים שלכם, אך במקרה של אריזת פריטים עדינים ושבירים מומלץ מאוד להוסיף להם הגנה באמצעות עיטופם עם ניירות עטיפה עבים ועמידים. ניירות כאלו לא מותירות סימון על גבי החפצים שתעטפו, לא ישרטו זכוכיות וכלי שבירים ויאפשרו לבודד כל פריט בתוך הקרטון בצורה מושלמת.
  • ניילון מגן – ניתן ומומלץ להוסיף שכבת הגנה נוספת לפריטים העדינים שתארזו בתוך הקרטון עם ניילון מגן ייעודי, שזהו למעשה ניילון עם בועות קטנות (פצפצים) המעניק מעטפת הגנה מצוינת לפריטים שמאוחסנים בתוך הקרטון.
  • גליל קרטון גלי – יחד עם ההגנה של פריטים וחפצים הנארזים בתוך הקרטונים למעבר דירה, חשוב גם לשמור על החפצים ופריטי הריהוט הגדולים יותר שלא ניתן לארוז בקרטונים כמו טלוויזיות, שולחנות, מיטות, שידות, מדפים, ארונות ופריטים אחרים שעשויים לקבל שריטות במהלך מעבר הדירה. שימוש בגליל קרטון גלי יסייע להעניק את ההגנה הנחוצה על פריטי הריהוט הללו.

למה כדאי להיעזר בחומרי אריזה למעבר דירה?

כפי שניתן לראות, חומרי אריזה למעבר דירה כוללים את כל המפרט המושלם לצורך מעבר דירה יעיל, מהיר ופשוט יותר. כך ניתן לשמור על החפצים האישיים במהלך מעבר הדירה, ולהבטיח כי הם יגיעו בשלום לדירה החדשה אליה עוברים.

מה העלויות של חומרי אריזה?

העלויות של חומרי אריזה לדירה תלויות בסוג וכמות הציוד שתרכשו, ולכן מומלץ להעדיף לרכוש ערכת אריזה למעבר דירה המכילה את כל חומרי האריזה שתצטרכו. הזמנה של ערכה מובנית למעבר דירה תאפשר לכם לרכוש רק את ציוד האריזה שתצטרכו על פי מספר החדרים שאתם אורזים, נוסף על כמות הקרטונים המתאימה למעבר הדירה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .