כתב תביעה תאונת דרכים נזק רכוש לרכב

עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

לצערנו, לעיתים אנחנו נקלעים לתאונת דרכים. תאונות אלה עלולות להוביל לפגיעה פיזית בגופנו וגם לפגיעה ברכב שלנו. אם הרכב שלכם נפגע עקב תאונה שמישהו אחר הוא האחראי להתרחשותה, יכול להיות שאתם זכאים לפיצוי על כך. כדי לקבל את הפיצוי, יש להגיש תביעת נזק רכוש לרכב. אנחנו פה בשביל לספר לכם כיצד.

 

תביעת נזקי פח לרכב – את מי תובעים?

תביעת נזק לרכב שנגרמה בעקבות תאונת דרכים מתבצעת כנגד הנהג האחר שהיה אשם בתאונה  או מול חברת הביטוח שלו או כנגד שני הגורמים. הם אלה שנושאים באחריות על הנזק ועל כן הם יהיו אלה שיעניקו לכם את הפיצוי הדרוש לכם. יש כמובן סוגים שונים של ביטוחים שנהגים עושים לעצמם ולרכב שלהם, על כן כל תביעה תהיה מעט אחרת. זה תלוי בהתאם יש להם ביטוח צד ג', ביטוח מקיף וכו'.

 

איך כותבים תביעת נזק רכוש לרכב לאחר תאונה?

כשמגישים תביעת נזק לרכב בעקבות תאונת דרכים, הדבר הכי חשוב הוא להוכיח שהרכב אכן נפגע בעקבות תאונת הדרכים המדוברת. אם יש לכם תיעוד של הרכב לפני ואחרי, צילומים או מסמכים מהמוסך- חשוב לאסוף ולרכז אותם כדי שתוכלו להראות את כל ההוכחות הנדרשות. מי שיקבע את גובה הנזק של הרכב שלכם בעקבות התאונה הוא שמאי רכב. שימו לב שניתן לתבוע לא רק על הנזק עצמו אלא גם על הירידה בערך של הרכב לטווח הארוך כתוצאה מהתאונה שהתרחשה.

 

מה מומלץ לעשות לאחר תאונת דרכים המלווה בנזקי רכוש לרכב?

במידה האפשר חשוב לצלם את הרכבים המעורבים בתאונת הדרכים בזירת התאונה ועוד בטאם הוזזו כמו כן, חשוב לצלם את מוקדים הנזקים ברכבים המעורבים בתאונת הדרכים גם אם מדובר בכמה רכבים מעורבים. חשוב לבדוק האם היו עדי ראיה להתרחשות תאונת הדרכים, במידה ויש עדים חשוב לקחת  את פרטיהם המלאים. עדים אלו יכול ויעזרו במידה ותהיה מחלוקת לאופן התרחשות התאונה. עדים אלו יכול ויהיו הגורם אשר ישכנע את בית המשפט כי הצד השני אחראי לתאונה מאחר והם ראו את התרחשותה.

 

מה עושים כשהנהג הפוגע מכחיש אשמה?

דבר נוסף בתביעה הוא להוכיח שהנהג השני אשם בתאונה ולא אתם. לא תמיד מדובר בעבודה פשוטה, מאחר ולעיתים יהיו נהגים שיכחישו את זה שהם אחראים לתאונה וינסו להפיל את האחריות עליכם. כדי לעשות זאת יש להוכיח שהנהג סטה מהכביש, נסע באדום או כל עבירת תנועה אחרת שהתבצעה. אם יש הכחשת אחריות מצד הנהג האשם מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין נזקי רכוש לרכב שיוכל ללוות אתכם בתהליך התביעה ולעזור לכם להגיע לתוצאות הרצויות. אלעד רייך עורך דין נזקי פח ותחומים אחרים שיוכל לעזור לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .