מימון לקניית רכב חדש – איך זה עובד בפועל?

עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

בעבר, כשרצינו לרכוש רכב חדש, אזי שהיינו צריכים להשתמש באחת משלוש האופציות הבאות: להחזיק הון עצמי שיאפשר לנו לשלם את מלוא הסכום, לשלם על הרכב מכיסנו עם חלוקה מסוימת לתשלומים או לבקש הלוואה מהבנק על מנת שנוכל לממן את רכישתו.

היום התנאים השתנו ועומדים לרשותנו אופציות שונות ומגוונות המאפשרות לנו לקבל מימון לקניית רכב חדש. מדובר על אופציות שהופכות את תהליך הרכישה להרבה יותר משתלם, הרבה יותר נוח ומיידי. אנחנו יכולים ליהנות מתנאים אופטימאליים המאפשרים לנו לרכוש רכבים בסדרי גודל שונים, במחירים מגוונים, בצורה נוחה ופשוטה, כך שהסכום הנדרש לתשלום איננו חייב להיות בידינו בהכרח, ובכל זאת נוכל להשתמש בו בשביל לבצע את הרכישה.

לפני שנסביר מה האפשרויות שעומדות לרשותנו ואיך זה מתבצע, חשוב לציין שיש היגיון רב להשתמש באחת האופציות הקיימות עבור מימון לקניית רכב חדש. הן בגלל שכך אנחנו יכולים ליהנות מרכב חדש בעל ערך גבוה יותר, מה שיספק לנו גם ביטחון וגם יאפשר לנו למכור אותו בתנאים טובים יותר, וכן זה יחסוך מאיתנו את הצורך להשתמש באמצעים אחרים שיכולים להכביד מבחינה כלכלית ולהיות פחות משתלמים.

 

מה האופציות למימון לקניית רכב חדש?

ישנן שתי אופציות עיקריות עבור מימון לקניית רכב חדש:

אופציה אחת היא לקבל מימון דרך החברה אצלה אנחנו מבקשים לרכוש את הרכב. המימון ייקבע על פי התנאים של החברה, וכמובן בהתאם לסוג וערך הרכב שאנחנו רוצים לרכוש. הבעיה עם אופציה זו, שאנחנו מחויבים להשתמש בכסף לרכישת רכב דרך החברה. זה יכול להגביל אותנו ולא בהכרח משתלם לנו.

אופציה שנייה היא לקבל מימון דרך גורם חוץ בנקאי שלא מחייב אותנו לרכוש רכב בחברה מסוימת. אנחנו יכולים לבחור דרך איזה יבואן רכב לקנות את הרכב, מה המסלול הכי אטרקטיבי עבורנו, לקבל הלוואה על פי תנאים מסוימים שאינם קשורים לגורם ממנו אנחנו מבקשים לרכוש את הרכב, ובסופו של דבר, כל התהליך של נטילת ההלוואה והחזרתה, מתבצע מול הגורם המלווה.

במקרה כזה אנחנו לא מחויבים לרכוש רכב דרך גורם ספציפי, וכן אנחנו יכולים ליהנות מתנאים הרבה יותר אופטימאליים, בין אם זה תנאי החזר, בין אם זה ריביות ועוד.

 

איך מתבצע מימון לקניית רכב?

בעיקרון אנחנו יכולים למצוא מסלולים שונים של מימון לקניית רכב חדש. למשל, מסלול שמתחלק לעשרות תשלומים חודשיים עם ריביות קבועות. אופציה אחרת היא לשלם חלק מהסכום בתשלומים חודשיים, ואת היתרה בתחילת התהליך או בסופו. תלוי כמובן ביכולות הכלכליות שלנו ומה גובה הסכום שעומד לרשותנו.

לפני סיום חשוב לציין, אם אנחנו בוחרים להשתמש באופציה זו, יהיה נכון מצידנו לבצע התאמות בין רכישת רכב חדש ומשך הזמן שנרצה להשתמש בו לבין משך זמן ההלוואה, כך לא יווצר מצב בו נמשיך לשלם על רכב שלא נמצא עוד ברשותנו.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .