עורך דין מקצועי – מה לצפות משירותיו?

עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

בעוד שיש דברים שכולם יודעים על עורכי דין, וזאת העובדה שם אמורים להיות בוגרי תואר במסלול לימודי משפטים, התמחות בתחום משפטי מסוים ובעלי רישיון בתחום.

איך לבחור עורך דין?

אתם לא באמת חייבים לאחוז בידע מקדים במסלולי ההתמחות השונים של עורכי דין בכדי לבחור את עורך הדין המתאים. כל מה שאתם צריכים זה פשוט להגדיר תחילה את הצורך שלכם ולמעשה להבין את הסיבה בגינה אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין. הם לדוגמא, אתם מחפשים עורך דין, על מנת שילווה אתכם בהליך רכישת דירה, תצטרכו להכניס לתמונה עורך דין שתחום התמחות הוא המקרקעין. יחד עם זאת, אם תחפשו ברשת עורך דין עבור רכישת דירה, תקבלו תוצאות רלוונטיות של עורכי דין המתמחים בנושא. יחד עם זאת, ההמלצה היא גם לבדוק באופן פרטני מהו תחום ההתמחות שלו – על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, ידע נרחב וכלים מקצועיים, על מנת לסייע לכם.

מסגרת העבודה של עורך הדין

יש לקחת בחשבון שעורכי דין יכולים לעבוד במסגרות שונות ובין היתר, ניתן למצוא עורכי דין שהינם שכירים ועובדים בתוך משרד עורכי דין גדול – שלרוב, גם הבעלים הם עורכי דין, אבל במקרה הזה, צריך לוודא מיהו אותו עורך דין שייצג אתכם. עורך דין יכול להיות גם עצמאי ולהחזיק בבעלותו משרד קטן – מה שיבטיח לכם שהוא גם יהיה זה שיטפל בתיק שלכם בפועל.

הסטנדרטים בהם עורך הדין אמור לעמוד

יש לא מעט ציפיות מעורך דין מקצועי ועליו לעמוד במחויבויות מסוימות, המהוות חלק בלתי נפרד מהמקצוע שלו.
על עורך הדין להבין ולהקשיב את צרכי ודרישות הלקוח. עליו להקפיד על שמירת סודיות. הוא אמור לשמור על זמינות מסוימת ללקוח שלו. עורך הדין אמור לפועל בצורה כנה ולראות לנגד עיניו את האינטרסים של הלקוח שלו.
כמובן, שבכדי ליהנות מאותם הסטנדרטים הגבוהים המצופים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את עורך הדין אותו אתם  מכניסים לתמונה.
כאשר מעבר לרמה מקצועית גבוהה, קיימת חשיבות גבוהה לוודא שמדובר בעורך דין בעל שם ומוניטין – מה שיכול להעיד על התפקוד שלו בפרמטרים שונים.

מה חשוב לדעת על החיסיון של עורך דין אל מול הלקוח?

חסיון עורך דין ולקוח מהווה חלק בלתי נפרד מתפקידו של עורך דין ולמעשה, כחובתו מאיש מקצוע זה.
מדובר בחוק, על פיו  עורך הדין הינו מחויב לשמור על סודיות מוחלטת בכל המידע אליו הוא נחשף מהלקוח שלו.
חובת הסודיות אמורה לחול לא רק על העורך דין עצמו אלא גם על צוות העובדים במשרד שלו.
אותו חיסיון יכול לאפשר ללקוח שקט נפשי בידיעה שכל מה שהוא יספר לעורך הדין יישאר בדלתיים סגורות ולא יגרום חלילה להפללתו.

אז איך בכלל בוחרים עורך דין?

ישנם מספר פרמטרים עליהם חשוב לשים דגש בעת בחירת עורך הדין ובין היתר: קיימת חשיבות גבוהה לוודא שאתם בוחרים בעורך דין המתמחה בתחום הרלוונטי – התחום בו התיק שלכם עוסק. בשלב הבא, כדאי לוודא שמדובר בעורך דין מנוסה ומקצועי, אשר מחזיק ברזומה עשיר ובניסיון פרטני בתיקים הדומים לאלו שלכם.
גם חיבור אישי עם אותו עורך הדין אמור להשפיע במידה רבה על הבחירה – לכן, כדאי לקבוע פגישת ייעוץ ראשוני עם עורך הדין וכדאי להגיע לפגישה ברמת מוכנות גבוהה.
יש להכין שאלות, אשר התשובות שתקבלו עליהן יאפשרו לכם לקבל את התמונה המלאה לגבי אותו עורך דין, לגבי הרמה המקצועית שלו, הכישורים והיכולות שלו.

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .