עורך דין תאונות דרכים – איך הוא יכול לעזור לנו?

עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

תאונות דרכים הן דבר לא פשוט כידוע, והן יכולות להשאיר טראומה משמעותית שתשפיע על החיים שלנו בצורות שונות. ישנן תאונות קלות שאנחנו יכולים להתגבר עליהן באופן מיידי, מהיר, זאת כמובן בהנחה ומדובר בתאונה קטנה שאין בה פגיעה ממשית. לעומת זאת, אם מדובר בתאונה רצינית, הרי שהשפעתה בהיבט הפיזי והנפשי, היא מאוד גדולה ורחבה.

לא מעט תאונות דרכים, לצערנו, מסתיימות במצב בו הנפגעים מתמודדים עם נזקים שמשפיעים על החיים שלהם בהיבט הפיזי או הנפשי. נזקים אלו יכולים להשפיע עליהם בצורות שונות ובאופן שיחייב טיפול ולעיתים גם פיצוי שיהווה תחליף לחוסר היכולת שלהם להתפרנס כפי שנהגו עד כה. מי שיכול לעזור בכך הוא עורך דין.

עורך דין תאונות דרכים הוא האיש שיכול לעזור במקרים כאלה. מדובר על עורך דין המתמחה בטיפול בנפגעי תאונות דרכים אל מול הגורמים הרלוונטיים, קרי חברות הביטוח. כידוע, כל בעל רכב חייב להחזיק בביטוח חובה אשר מטרתו לכסות מקרים בהם הנהג מעורב בתאונות דרכים ופוגע בנוסעים, הולכי רגל או אנשים אחרים. מי שאמור להגן על אותם אנשים במצב כזה, הוא עורך דין שייצג אותם אל מול הגורמים הרלוונטיים.

איך הוא עושה את זה?

עורך דין תאונות דרכים מתמחה בכל מה שקשור לתחום זה, בין אם זה בהיבטים של הערכת פיצוי, בין אם זה בהיבטים של השגת חומר רלוונטי לתביעה, הן מעדים, הן ממצלמות, הן ראיות ודברים אחרים שיכולים להשפיע.

בעיקרון ייצוג של עורך דין תאונות דרכים מתבצע מול חברות הביטוח, בהליך קדם משפטי אשר לעיתים מוביל לפשרות, וכן בהליכים משפטיים, במידה וזה אכן מגיע לבית המשפט. צריך לציין, שעורך דין יכול לייצג לא רק את הנפגע עצמו אלא גם את משפחתו במידה והנפגע איננו בחיים או שאיננו יכול מתפקד או בהכרה. בכל מקרה, הוא יהיה זכאי לפיצויים ועל כן עורך דין יכול לייצג אותו לשם כך.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים עורך דין תאונות דרכים, חשוב להבהיר שיש משמעות גדולה מאוד למהירות בה בוחרים ושוכרים עורך דין. ברגע שהאירוע מתרחש, מיד צריך לפנות לעורך דין שיוכל לטפל בעניין, בשביל שיוכל להתחיל בבירור המצב.

איך בוחרים עורך דין בצורה נכונה?

בשביל לבחור עורך דין בצורה נכונה, יש לבדוק איזה ניסיון יש לו, כמה הוא נחשב מקצועי, ועד כמה הוא זמין בשביל לייצג אותנו במהלך התביעה בצורה סדירה, על מנת לקדם את העניין כמה שיותר מהר.

בחירה של עורך דין היא לא דבר של מה בכך, ולכן צריך לבצע אותה בזהירות ולהתייחס לנקודות שונות. מעבר להיבט המקצועי, יש גם לקחת בחשבון היבטים של אמינות, וכמובן להיבטים של עלויות והאופן בו נקבע הסכום שצריך לשלם לו עבור השירות שלו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .