מימוש זכויות לאחר תאונת דרכים

עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

תאונות דרכים קורות כל הזמן וכל אזרח על פי חוק חייב להיות מבוטח בביטוח חובה. ביטוח חובה הוא ביטוח לנזקי גוף. מבעד לביטוח חובה קיימים עוד ביטוחים קשורים לתאונות דרכים, ביטוח מקיף, ביטוח צד ג', ביטוח תאונות אישיות ועוד. בכדי לממש את הזכויות שלכם ולקבל את הפיצויים שמגיעים לכם רצוי להיעזר בעורך דין מיומן ומנוסה.

 

מהו הסכם ביטוח?

בפעמים רבות המבוטח כלל אינו מודע לזכויות שלו על פי הסכם הביטוח. הסכם ביטוח הינו הסכם בו מתחייב המבטח לשלם תגמולי ביטוח במקרה בו הביטוח חל על הפגיעה. ביטוח תאונות דרכים הינו ביטוח חובה – ביטוח המתייחס לנזקי גוף לכלל המעורבים בתאונה. ביטוח מקיף הינו ביטוח הנוגע לנזק ברכוש וביטוח צד ג' הינו ביטוח המבטח את הפוגע ברכוש. הסכם ביטוח חייב על פי חוק להיות מנוסחת בפוליסה אך פעמים רבות אנו רואים דחיות תביעה מצד חברת הביטוח למרות שאין לחברת הביטוח שום סמכות לעשות כן. גם אם נדחתה התביעה שלכם יש לבחון באמצעות עורך דין לתאונות דרכים האם הדחייה נעשתה על פי דין. לכן, גם אם התביעה שלכם נדחתה תוכלו באמצעות עורך דין להגיש ערעור ולקבל את מלוא הזכויות שלכם.

 

חברות הביטוח לעיתים מנצלות את התמימות של המבוטח, דוחים, מעכבים ומתרצים את התביעה. לרוב מדובר על סוגיית "האותיות הקטנות" אשר לא הוצגו באופן מוסבר בעת רכישת הביטוח. לעיתים הדרך בה פועלת חברת הביטוח היא באמצעות התשה של התובע, לעיתים הבקשות של חברות הביטוח להצגת מסמכים, ממצאי חקירה, בדיקות רפואיות וכן הלאה הן מוצדקות ולעיתים לא רלוונטיות לתיק התביעה. חשוב לדעת, לאחר תאונת דרכים אתם זכאים לקבל את מלוא הזכויות שלכם, הן מול חברת הביטוח והן מול ביטוח לאומי בשל אובדן כושר עבודה.

 

עורך דין לתאונות דרכים – פגישת ייעוץ

טרם הגשת התביעה חשוב להתנהל מול עורך דין לתאונות דרכים כדי שתוכלו להכיר את הזכויות שלכם ולקבל את הפיצויים באופן מלא. בעת תאונת הדרכים יש כמובן לקרוא באופן מידי לכוחות הביטחון וההצלה, חשוב לשמור על מסמכים רפואיים לרבות טיפולי פיזיותרפיה, רפואה משלימה וכל הוצאה וטיפול שחוויתם עקב אותה תאונה. עורך דין לתאונות דרכים בוחן את המקרה לגופו, את גובה הפיצויים אליהם אתם זכאים, מעורבות של ביטוח לאומי, אובדן כושר עבודה, הוצאות בגין טיפולים רפואיים, עוגמת נפש, טיפולים פסיכולוגיים ופגיעה נפשית עקב תאונה, פגיעה ברכוש ועוד. יש לבחור עורך דין בעל ניסיון וידע בתחום הספציפי הזה כדי שתוכלו לצלוח את התביעה באופן מלא, מהיר ומשתלם לכם. הזכאות שלכם היא לקבל פיצויים בגין נזקים כמו הפסדי שכר לעבר ולעתיד, כושר השתכרות, הפסדים בגין תנאים סוציאליים, ביקורי מומחים, הוצאות רפואיות, נסיעות, כאב וסבל ועוד. לא פשוט להתמודד לבד מול חברת הביטוח, קבלו ליווי של עורך דין מקצועי.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .