נהיגה ללא רישיון – מה ההשלכות

עורך דין תעבורה ! דואגים לתנאים שלך !

לכולנו ברור שעל מנת לנהוג ברכב יש להחזיק ברישיון נהיגה תקף. למרות זאת, קיימים מקרים בהם אנשים נוהגים בלי רישיון זה. מה ההשלכות של נהיגה ללא רישיון? והאם נכנסים על כך לכלא?

נהיגה בלי רישיון נהיגה 

נהיגה ללא רישיון היא עבירה משמעותית ומסוכנת. יש לה השלכות לא רק עליכם אלא על כל מי שנמצא בכביש, שכן אדם שאין לו רישיון נהיגה הוא אדם שאינו יכול על פי חוק לנהוג. 

עבירה זו גם נחשבת לחמורה בעיני החוק, ולכן הענישה בה היא כבדה ברוב המקרים. כיצד נקבעת אותה ענישה?

עונש בגין נהיגה ללא רישיון

העונש עבור נהיגה בלי רישיון משתנה בהתאם לנסיבות המקרה. אם אדם נתפס נוהג כאשר רישיון הנהיגה שלו אינו בתוקף בתקופה של עד חצי שנה מרגע המקרה, הוא יקבל קנס כספי ושמונה נקודות. לעומת זאת, מקרים קשים יותר של נהיגה כאשר הרישיון לא תקף מעל שנתיים, אותו נהג יועמד לדין. שימו לב כי הענישה חמורה יותר עבור נהגים חדשים, כך שאם נהגים חדשים נוהגים ללא רישיון תקף הם יועמדו לדין גם אם לא עברו שנתיים מעת קבלת הרישיון. 

מה ניתן לעשות לאחר שנתפסת נוהג ללא רישיון?

קודם כל, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות אחרי שנתפסתם נוהגים ללא רישיון הוא ליצור קשר עם עורך דין תעבורה. עורך דין תעבורה הוא עורך דין שמתעסק בכל מה שקשור לעבירות תנועה, והוא יכול לעזור לכם במידה וקיבלתם זימון לבית משפט. גם אם קיבלתם קנס כספי ונקודות שווה לכם ליצור קשר עם עורך דין על מנת לבדוק האם יש מה לעשות עם העונש שהתקבל. 

בחירת עורך דין תעבורה מתאים

לבחור את עורך דין התעבורה המתאים זה לא תמיד עניין פשוט. חושב לשים לב כי עורך הדין מתמחה בסוגי העבירות הללו ויש לו ניסיון בתור עורך דין לדיני תעבורה. חשוב שעורך הדין יהיה בקיא בנושאי התנועה ויכיר את החוק ואת העדכונים הרלוונטים. עורך דין מנוסה יעזור לכם מאוד ויציג לכם את הזכויות שלכם וכמובן יסבירו לכם לכל אורך הדרך את שלבי הפעולה ואת הסטטוס של המשפט. 

נהגו תמיד עם רישיון בתוקף!

נהיגה עם רישיון שאינו בתוקף יכולה לגרום לנזק רב וכמובן לעונשים כבדים. חשבו פעמיים לפני שאתם עולים על ההגה מבלי שיהיה עליכם רישיון תקף, כך תוכלו למנוע את המצב הלא נעים והמסוכן הזה. נהיגה בכביש היא דבר מורכב ויש לתת לה את כל תשומת הלב ולבצע אותה בצורה הנכונה ביותר, זכרו שהחיים שלכם והחיים של שאר הנוסעים בכביש מונחים על הכף ויש לכם אחריות רבה כאשר אתם נוהגים ברכב. הישמעו לכללי התנועה והימנעו עד כמה שאפשר מעבירות תנועה. נסיעה נעימה ובטוחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

עורך דין תעבורה

משרדנו פועל כבר למעלה מ – 20 שנה ובחלוף השנים צבר הישגים רבים .

הצוות שלנו כולל כ- 8 עורכי דין מנוסים ומקצועיים שידאגו לכם לכל פרט שתצטרכו וידאגו להוציא אתכם עם הטוב ביותר שהיה ניתן להשיג , ואין ספק שהתוצאות של עורכי הדין שלנו מדברות בעד עצמן.

הערכים שמובילים את משרדנו הם : אמינות , מקצועיות , תוצאות , מחירים הוגנים ודאגה להליך מיצוי כל הזכויות של אזרחי ישראל .